موارد ابطال گارانتی
خرابی ناشی از ضربه ، شكستگی ، استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزی ، آبديدگی ، شوك الكتريكی،حوادث طبيعي، كار در محيط آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ زدگی يا تجمع قطرات آب روی قطعات ، اتصال دستگاه به برق ، همچنين خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبي غير اصلی ،با تشخيص كارشناسان ما مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .
دستگاه مطابق با مدل و شماره سريال و مدت زمان مندرج در اين كارت مشمول گارانتی می باشد .
هرگونه تغيير در قطعات سخت افزاري و استفاده از آداپتورهاي متفرقه
شرایط گارانتی سیستم های ردیاب مدل DNO
خريدار موظف است در هنگام خريد از سالم بودن كارت ضمانت ، تطابق سريال محصول و شماره سريال ذكر شده بر روي كارت ضمانت اطمينان حاصل كند .
در صورتي كه اشكال دستگاه ناشي از استفاده نادرست از دستگاه باشد ، رفع اشكال با اخذ هزينه هاي لازم صورت مي پذيرد
مدت زمان گارانتي دستگاه بر اساس تاريخ ثبت دستگاه برروي پنل اينترنتي كه همان زمان نصب و راه اندازي است مورد قبول مي باشد
ارايه خدمات گارانتي فقط با همراه داشتن كارت مقدور است.
هرگونه تغيير در مشخصات فني دستگاه )ذكر شده در كارت گارانتي ( و يا باز شدن دستگاه توسط افراد غير مجاز با تشخيص كارشناسان شركت پيشگام صنعت آرشيد موجب ابطال گارانتي مي گردد.
دستگاه هاي خارج از گارانتي در صورت امكان ، با اخذ هزينه هاي مربوطه تعمير خواهند شد.
با توجه به تغيير و تحول سريع در تكنولوژي ، در صورت نياز به تعويض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلي، دستگاهي با مدل مشابه و با احتساب قيمت روز ارايه خواهد شد .
هر گونه تغيير يا از بين رفتن نرم افزار داخلي دستگاه ) Firmware ( توسط اشخاص غير مجاز شامل گارانتي نخواهد بود
گارانتی صرفا سخت افزار دستگاه را تحت پوشش قرار داده و شامل خسارات جانبي و نرم افزاري نمي باشد.
هرگونه آسيب ديدگي ايجاد شده به دليل بسته بندي نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتی بابت آن ندارد .
مسئوليت حمل و نقل كالاي معيوب به بخش گارانتي شركت و بالعكس بعهده مشتري مي باشد.
دارنده كارت گرانتي به عنوان صاحب كالا تلقي مي شود و فقط در قبال ارائه رسيد ، كالا تحويل داده خواهد شد.
تعميرات انجام شده بر روي قطعات بدون گارانتي تا يكماه تحت ضمانت شركت خواهد بود.
چنانچه زمان انجام خدمات بيش از يك هفته به درازا بيانجامد خريدار می تواند تقاضای دريافت دستگاه جايگزين نمايد . در اين صورت ، دستگاهی با مشخصات مشابه يا نزديك به دستگاه در دست تعمير بطور موقت و به صورت امانت در اختيار خريدار قرار خواهد گرفت .
گارانتي فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل وسايل جانبی از قبيل آنتن ها، كابل، باتری،بلندگو ، ميكرفن و ... نمی باشد.
در صورت تشخيص غيرقابل تعمير بودن كالای تحت گارانتي، دستگاه جايگزين مطابق دستگاه معيوب و يا مشابه و هم رده آن محصول به مشتري ارائه می گردد